Ingen kökspersonal..

Hola!
Mitt liv är zuper bra . Inte för jag bryr mig, men hur är det med er?

Nu ska jag strax göra middag SJÄLV ja, kökspersonalen har följt med familjen min upp till landet. Vilket innebär att jag inte har någon kock hemma som lagar åt oss. Normalt har jag ju en som lagar middagen åt mig. Men ikväll ska det fixas lite själv. Eller, ska jag vara ärlig så har kocken redan stekt köttet och det enda jag behöver göra är att sätta in potatisgratängen som också är klar, i ugnen... DET KALLAS MATLAGNING enligt mig.
Idag hade jag ju som sagt Näthandel A prov vilket kändes ganska så bra faktiskt! Inga roliga citat idag aja, det löser sig haha.

Ha en toppen night så hörs vi senare om inte så hörs vi på söndag!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0