För du bråkade med fel "svenne"

Nu är det såhär att jag har ställt till det för mig igen som vanligt. Idag ska jag ha rektorssamtal med min mattelärare som snackar skit om mig med andra elever och är allmänt otrevlig mot mig . Han favoriserar inte MEN han ogillar väldigt mycket. När jag gick till rektorn blev hon helt paff över vad som hänt och att detta ska inte försegå på en skola och om han har något emot mig kan han ju inte vara min matte lärare. I alla fall så är jag skitförbannad och jag kommer INTE gå på lektionen om vi inte haft ett BRA samtal innan!

Nu är det dags för frukost, ciaoas

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0