MATEN FÖRSENAD...

Heej allihoppa!
Nu är jag sjukt hungrig och maten är såklart inte klar förns om 45 minuter lixom.


Ikväll händer inte alls mycket mer än att titta på eurovision 2009 och hoppas på att Malena kommer i topp 5 iår.
Eftersom jag inte kommer orka titta på det hela kvällen ska jag nog ta och titta på vad jag ska ha imorgon på mig, antingen blå skjorta som är uppvikt i ärmarna med ett par svarta "fin" byxor eller en annan blå/grå skjorta med samma byxor.
Aja nu ska jag titta vidare på Sweet 16 på mtv. Man blir ju inte lite avundsjuk med tanke på att dom får bilar, dyra fester för 200 000 dollar som motsvarar runt 1,7 miljoner svenska kronor för EN fest inget jag skulle säga nej till iallafall!

Kommentarer
Postat av: ernst

"tyvärr var det inte ens okej", jaha, tack liksom.

2009-05-16 @ 20:36:04

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0