HEJDÅ

Japp nu är det så att man åker vidare bort från stan på torsdag. Upp till mitt fina landställe i norrland där man känner lukten av ren luft. Man slipper anstränga sig med vad man har på mig för dom där uppe verkar verkligen inte bry sig själva om vad dom har på sig. Det känns skönt! Åker upp på torsdag morgon med hela familjen förutom syster. Så jag kommer kunna blogga ifrån norrland men det kommer nog inte finnas något att blogga om men jag ska lära mig fota bättre naturbilder och eventuellt köpa ett skylight filter som verkar asbra! Att fota natur bilder är faktiskt ganska kul, kanske inget jag föredrar men det är så himla lätt att göra det faktiskt! Just nu ska jag eventuellt fota av min krukväxt "Gräs" :).

Well Norrland here i come! 

En sosses tankar om hur man ska behandla sverige! Bra jobbat Mona din sosse:). 

Jag är moderat, men de kanske märks?


Kommentarer
Postat av: sofia

så vi som kommenterar får inte yttra oss hur vi vill för då blir vi anmälda men du får hänga ut rasistisk propaganda i bloggen?

vad jag vet är det där klippet kränkande.

2009-05-24 @ 20:59:53
URL: http://goodngone.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0