Planerad vecka? Nej.

Vilken oplanerad vecka det har varit!
Jag har haft två prov, eller ett prov och ett läxförhör som räknas som prov som jag inte visste om. Men vet ni vad det bästa är?

Jag kunde allt, på matteprovet fick jag godkänt vilket är bra för då blir det mindre nästa vecka. Samt konsumentkunskap hade jag prov i, men de är ett ämne jag klarar utan att plugga så mycket eftersom mina mobiler har gått sönder säkert 15 gånger minst. Då har man hört pappa och andra kunder använda vissa konsumentstjänstlagar.

Min hemkunskapslärare rättade det direkt när jag var klar och då såg det bra ut, men de är ju självklart ingen garanti att de blir godkänt men de känns klart bättre.




Anyway, nu sitter jag i kyrkan och pluggar lite svenska, ekonomi och hemkunskap. Eftersom jag vet inte om jag måste ta mig till fridhemsplan och sen gå till St Göran senare idag så beslutade jag mig för att jag skulle gå till kyrkan som ligger nära tunnelbanan.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, det är ju bra de iaf. Man får väl vara glad för det lilla vid sådana här tillfällen.

Hoppas det är bra annars :)



kram

2009-03-05 @ 22:15:21
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0