bilder från idag

Godmorgon bloggen.
Nu är klockan strax över tolv och jag bara känner hur glad jag är innombords eftersom det är så lite skoltimmar kvar. Endast 3 timmar kvar i skollektionstimmar i hela grundskolan. Inga läxor, inga prov visst känns det lite små trist när det känns som igår man träffade nya klassen i 7:an. Dock går jag inte i den klassen idag, men 3 år har gått jättefort. Skönt ska det bli på tisdag då man slipper skolan, skolplikten och mycket annat trist.
Men vad händer med mig egentligen efter grundskolan?
Jo, jag ska (troligtvis) börja på HTS-Gymnasiet i Järfälla, Handels programmet. Det verkar jättekul och jag kommer säkert trivas jätte bra. Den 29 juni, alltså om 22 dagar får man veta var man har kommit in.

Imorse så gick jag upp tidigt och fotade en massa. Här kommer dom!



Ser ni hur vattnet bublar uppåt?



Fin fin blomma



Fin blomma igen



Igen



Skärpan la sig inte som jag ville på vattendropparna, men men.



Gillar starkt, ser ni hur det ser ut som "gudaljus" på ledningen?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0