drakudden imorgon

Idag var man i skolan, ännu en meningslös dag och jag lärde mig ingenting. Som ni kanske vet så glömde jag mobilen, jag trodde inte det skulle vara så farligt att vara utan min mobil, men det var de Jag hade 6 missade samtal, och 10 sms! Men jag måste vara mer noga att komma ihåg saker.. Därför har jag tömt min kamera på alla bilder så jag har massa minne att kunna ta kort med i helgen. Då ska jag åka till Drakudden, det ska bli jättetrevligt att åka dit, vi kommer ha det jättemysigt! Nu ska jag packa hela väskan tills imorn! Den är jättestor. Ska ha med mig:

 
  1. Dator (pga plugg)
  2. Kläder (massa)
  3. Kamera
  4. godis
  5. dricka
  6. gott humör
  7. och massa annat!



Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0