Hej!


Nu har jag pluggat på de delarna jag inte kunde innan jag gick hem från skolan i samhällskunskap. Min dag har jag bara haft två lektioner, eftersom jag var på röntgen från 10.15. Där satt jag och väntade och väntade. Jag visste att de var ca 15 minuter sena för de hade hon i receptionen sagt. Men jag fick sitta över två timmar för att sen sätta mig i ett annat rum för att vänta ytterligare 10 minuter. Men min ultraljudsröntgen gick jättebra faktiskt! Bättre än förväntat, men jag är dock svullen i höger knä. Och jag ska tydligen tillbaka till min ortoped för att sen bedömas om operation eller annat hjälp medel. Fram och tillbaka. Nej sveriges sjukvård är inte så jättebra direkt.

Något annat som inte är bra är att min mobil (lånemobil) tar emot sms men jag kan inte svara på dem. För mina svar kommer inte fram. Så om du smsar till mig och inte får svar, bli inte sur.

Min mobil är påväg till verkstaden! Trevligt. Men där kommer den bo i minst två veckor om servicenissarna bestämmer att vara snåla och dumma.

Jag vill ha min nya mobil NU! Ska tjata lite på far min så kanske jag får lov och köpa den.. Men jag tror inte de kommer bli så aja.


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0