Solen lyser!

Äntligen kommer solen tillbaka. Men hur länge stannar den egentligen här? Det varar nog inte så himla länge, men det lilla gör mycket!
På tal om det lilla gör mycket så är min statistik lika hög som den var igår vid läggdags NU 11:03 så det är verkligen jättekul!

Men iallafall, hoppas allt är bra med er och det är det med mig iallafall. Men imorse var jag för trött för att orka ta mig till gymmet så jag får ta en hemma dag tycker jag. Har nog tagit ut mig för hårt, men jag gymmade iallafall 3 gånger den här veckan och det är helt okej.
Nu är det fotodags anser jag, eller vad tycker ni? Det är ju lite ont om nya, fräscha bilder här tycker iallafall jag, och eftersom det är min blogg så är det ju jag som bestämmer. So fuck off.


Kommentarer
Postat av: Lona

det är bra :D

2009-08-14 @ 11:29:42
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0