Sno mina bilder, jag blir rik!

Hej hej!
Länge sen jag skrev ett litet personligt inlägg och la upp bild på mig. Men det finns det anledningar till. Iallafall så ska jag klippa mig snart så jag får skriva fort om jag ska äta lunch innan eller om jag köper hem sushi som igår.. Aja. Ni kanske inte visste det (även fast det står) så sparas era ip adresser när ni kommenterar. Vilket innebär att jag anmäler era ipadresser om det är nått som anses kränkande mot mig. Sen resten bör ni kunna iallafall.
Samma sak gäller bilderna ni snor. Jag anmäler det . Visste ni att  det rekommenderade priset från Svenska Fotografers Förbund för en bildstöld är 3200 kr/bild och stöld? Tänk på att det är ganska mycket pengar. Så sluta sno, fråga om lov!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0