Ny frisyr, rolig rektor haha...

Hola!
Tack för alla kommentarer jag har fått på dom senaste inlägget. Dock har jag inte läst alla än och inte hunnit svara, därför är dom inte godkända. Iallafall. Mötet igår gick super bra och vår rektor hade satt micken fel (hon hade en sån där mygga ni vet?) men det var skönt att hon inte tog sig på så stort allvar. Hade mina gamla lärare eller rektorer (inte alla men en hel del) gjort det och en förälder sagt åt att dom skulle vända på micken  (haha..) så hade dom svimmat, belive me! Men nu slipper jag skitskolan (vällingbyskolan) och ni som kan, välj den inte.


Juste! Jag klippte mig igår också, när jag gick därifrån var jag väl nöjd. Men när jag kom hem var jag inte nöjd.. Men det är som det brukar vara. Nu är jag iallafall supernöjd och glad. Det kanske syns? Iallafall så börjar jag halv två idag men måste endå åka halv ett för att komma i tid. Varför är inte taxi billigare?!
Nu ska jag chilla lite och fixa mig (är nästan klar redan 5 timmar innan haha) . Men vi hörs mer idag! Ciao

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0