jag vill ha mycket mer

Alla vet ju att mitt liv handlar om pengar, pengar, pengar och ännu mer pengar. Folk man inte ens känner snackar en massa skit om det och jag älskar det. För är jag så känd (ni kanske inte läser just min blogg) att ni tar er tid att diskutera om mig på er fritid? Det är verkligen roligt. Sen vad ni säger, det spelar inte så stor roll, för jag vet ju vad som är sant.
 Men eftersom jag lever ett glamouröst liv så är jag inte nöjd. Nej, jag nöjer mig inte med att jag har värsta mobilen, 2 datorer en hel del pengar. Jag vill ha mycket mer! Mitt liv är ganska roligt och jag skulle nog inte kunna byta ut det mot någon annans liv.
Juste såg ni expressens löpsedel?

Det är ju förfan hemskt.. Aja nu är hon med där också.. Skitsmart kissie!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0