I love to have haters!



Fick lite tidigare i förra veckan en kommentar som tyckte att jag skulle sluta blogga. Men varför ska jag ge upp det jag gillar när du inte ens kan vara människa nog att stå för vem du är? Kommentaren var självklart anonym och ja vad ska man säga egentligen, ip nummret sparas ju. Varför är det svårt att förstå om du inte gillar bloggen eller andras bloggar, bra! Då ska du inte läsa den. Men allt tror jag att den här personen är lite besatt med tanke på hur många anonyma kommentarer jag får från just den ip adressen! I love to have haters!

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

Va händer hos dej idag då ? :))

kram! ♥

2009-08-18 @ 10:25:39
URL: http://aarnnela.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0