BLOGGTORKA

Jag måste ha drabbats av den värsta marddrömen en bloggare kan hamna i. Jag vet nämnligen inte vad jag ska blogga om nu. Men ett blogg inlägg är ju inte fel eller?
Nu laddar jag upp en bildcollage från bäst i väst med men egentligen är bilderna lite halft hemliga då jag inte kan ladda upp allt innan tidningen är klar och vi har beslutat oss för vilka bilder vi ska ha med.
Esh nu ska jag väl titta på en film ;) men vi höres och synes! Imorn blir det cyber town! :D

bilder från torsdags

Kommentarer
Postat av: TOOVE'

Asballa bilder oskar! :)



Du får hjälpa mig med min design senare (A) :D

Puss på dig ! <3

2009-04-19 @ 00:25:28
URL: http://toveap.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0