scary women, or is she a women huh?

http://saybyebye.blogg.se/2008/february/jag-gillar-dej.html#comment
http://saybyebye.blogg.se/2008/march/ska-snacka-d.html#comment

Paul kolla dom, där är du med på bild, en är väldigt tydlig...


Den här tjejen, verkar vara lite mysko, hon lägger upp bilder på min kompis paul och skriver massa texter.
Får man göra det? Nej, det kallas olovlig fotografering, idag när vi åt middag med linnea, micha, sara, jeanette, linda, paul och jag kom denna blogg upp. Vi snackade om varför hon gör detta? Kanske är hon besatt? Scary, väldigt scary.

aja, kolla in och kom ihåg, hon har aldrig snackat med paul. Scary att man lägger upp bilder på en man aldrig snackat med? Det är en närbild med!


Kika in

Kommentarer
Postat av: Carråw

För det första var det as länge sen

För det andra, Nej jag är inte besatt

Och för det tredje han fick mej att bli lesbisk fan, så....

Men sure jag ska bläddra till baka och ta bort inlägget!

2008-09-18 @ 06:24:33
URL: http://saybyebye.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0