expert suger!

idag har dagen varit hel chill faktiskt. kom en tjugo minuter sent till idrotten, men han sa att huvudsaken är att du kommer. Och bad alla att vara med på idrottsdagen om två veckor! (inte för många kommer det) men jag ska det iallafall! hade ett snack med jonny om lite saker. Och de var trevligt typ.
På biblan med mentor å saron, försod jag ingenting, eftersom vi ska ha nått program pga dyxelesi. Men men.
Strömmen gick idag på No, så vi fick ingen lunch. Men som tur är bor man inte nära skolan. För då hade strömmen gått hos mig med!

När jag var på expert och frågade efter min mobil sa de att de skickade en ny, och jag blev ju glad för då skulle jag få byta mobil. Men nej det får jag inte, eftersom den ska in yttligare en gång, alltså 4 gånger ska mobiler vara inne, (även fast det är samma fel) sjukt asså. Jag sa också till dom att jag är besviken och känner mej lurad både på butiken och sony ericsson .

nu måste jag plugga, har prov i svenska på måndag, och No på torsdag! ush ush ush!

/ O

Kommentarer
Postat av: Astrid

För att någon la upp en video som kritiserade Ataturk (snubbe som de typ avgudar) på något sätt.. that's why :p

2008-09-12 @ 16:24:08
URL: http://svederus.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0