Nu blir jag arg!

När jag gick hem från skolan idag såg jag en hund och en som gick med den, vet ej om den personen var ägare. Men vet ni vad han gör mot hunden när den typ skäller lite?! Han höjer armen och greppar tag om hundens mun. Är inte så bra på hundsorter men tror det var en Schäffer. Sånna personer som behandlar sina djur illa borde inte få ha djur. Den hunden var lixom inte så fin väldigt ovårdad... Úsh fy jag tycker man ska pröva familjen när man köper hund som när man prövar vid adoption vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha asså oskar man gör så på en hund när den skäller för att få den att lära sig:P?

2008-11-04 @ 21:38:27

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0