det är kväll och jag är ledig nu

Åt pastasallad till middag, verkligen gott! Bra jobbat syster! Direkt efter middagen blev jag förhörd på engelskaglosor (fick ig på den delen, men de vet inte dom om), det gick faktiskt bra kunde typ 60%. Jag hade planerat att plugga musik nu. Men jag orkar inte för jag måste vara ledig någon gång och ägna mej åt de jag vill. Inte bara anpassa mej efter andra.

Dagens tvprogram:

Lasvegas - missade just

CSI - 21.00 på femman

CSI NY - 23.25 - ska nog ej se den men vem vet?


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0