hej igen läsare

Hej!

Förlåt för dålig update här!
Men de senaste dygnet har gått jättefort verkligen, var ju på begravning för Ellen igår som ni vet. Begravningen var en fin begravning, Ellen begravdes i Bromma K:a en väldigt fin kyrka, många bilder och lite gammaldags, de är så en kyrka ska vara tycker jag. Det var kul att träffa sysslingarna Hanna och Ida, hoppas vi hittar på något på söndag! Det vore mysigt. Men iallafall, direkt efter allt med begravning och begrv. kaffe då åkte vi hem, och klockan var kanske två, men jag hade väldigt bråttom eftersom jag trodde vi hade knattarna 16.00 och skulle ta 14.45 bussen, men jag hade lite fel med tiden. På bussen (som jag sprang till) träffade jag Astrid som är på besök i sverige från turkiet. Trevligt, var den första svensken utöver hennes bror som träffade henne, hon ville egentligen inte att någon skulle träffa henne innan kvällen (tror jag) men de gjorde jag haha. Efter luciatåget så var de julbord med massa folk, det var riktigt gott! Jag har inte riktigt fattat att de är jul snart ?! Men igår så fick jag en liten försmak av julen eller va man säger haha. Vi ledare (konfledare och juniorledare) fick julklapp igår av kyrkan också, det var riktigt bussigt! Hade inte förväntat mig något eftersom man hade anmält sig till ledare frivilligt! Vi fick en bok "Boken om Pi" som jag började läsa igår, riktigt bra eller jag minns inte.. haha. Sen fick jag 400 :- i riks kuponger riktigt najs faktiskt!

Idag då.

Idag var det en lång dag. Jag började med att dusha och göra mig iordning. Hann faktiskt i tid! Wiho! Sen gick man till svenskan, men där var det håltimme, de är lite synd för då hade man kunnat sovit en timme längre aja.  Sen på lunchen gick jag och Robin och handlade inför avslutningen nästa vecka, de va kul. Skolan betalade även våran lunch, jag åt en Vesuvio, de gjorde robin med. Aja dagen har varit en bra dag och ikväll ska jag på twilight, de kan bli kul. Men jag tror jag gör de för att jag vill spendera lite tid med syster !

Men vi hörs

Oskar


Kommentarer
Postat av: MIKKELSEN@

Tråkigt med begrvning:(

Vem dog

2008-12-17 @ 19:51:05
URL: http://escada.blogg.se/
Postat av: asdas

kollar på den nu medans jag spanar in din blogg hahaha, du.. kan jag få silver eller något av dig, skulle vart så snällt? dt@pa

2008-12-18 @ 18:40:13

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0