Torsdag, damn

Idag är det då torsdag för alla er som inte riktigt vaknat eller vill förtränga att torsdagar finns! I alla fall så har jag matteprov idag och jag är supertaggad. Igår köpte jag en grafräknare för hela 750 kronor! Småpengar för mig så det sved ju inte ens, inte för att jag brukar titta på priset när jag spenderar men men.
Eftersom jag ska fixa klart mig, med tanke på att ALLT ska vara perfekt i mitt liv hinner jag inte blogga mer nu. Men jag slutar tidigt och får inte gå ut så varför inte blogga mer senare? Detta inlägg skrev jag ju endå bara för att bekräfta att jag finns hehe.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0