en wasing om dan gör alla glad


Jag visste inte vad jag skulle blogga om idag, eftersom det är månad och det innebär att jag inte har nått liv. Alla är upptagna med sitt, Micha stekte pankakor, Henke hade minisar, Malin hade plugg. Varför kan inte jag få nått roligt att göra på måndagar?

Idag när jag gick från Jonnas Office, så möter man självklart en wasing! Inte vem som helst, utan Malin Wasing. Vi gick till kyrkan igen, för att säga hej på Eric (igen jag har då redan hälsat haha). Men de blev kortvarigt då vi måste med 179 den blåa bussen!

När vi precis har satt oss så säger en person "Hej Oskar" jag vet inte vem det är, men har tankar om att det kan vara en dagisvän.. aja.

Jag lovade att blogga om malin så nu kommer det.



Malin, är en otroligt äkta vän. En vän man inte får nog av egentligen, hennes kille jonny ska vara fett glad för malin är typ inte mänslig:), hon är nått bättre haha.

Hon är världens bästa vän faktiskt! Hon finns alltid där!:)





Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0