7 SANNINGAR

1. Jag älskar datorer och kameror.


2. Jag älskar Norrlandslivet trots otroligt dålig shopping!

3. Jag tål knappt kyla pga knät som lider av det..

4. Varje gång jag har sjukgymnast springer jag 3 km! Har det ca 2 gånger i veckan.

5. Jag har ett spenderingsbehov.


6. Jag är en ganska stel person när man inte känner mig, vilket inte är bra! Måste våga vara mig själv mer!

7. Jag äter ute varje vecka, minst 2 gånger (då är de ej donken food inräknat).
 

nu vet ni 7 saker om mig som ni kanske inte visste?

Kommentarer
Postat av: angelina

vilken fin blogg du har :)

2009-01-16 @ 17:28:08
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är bara fint. Hur är det själv? :)

2009-01-16 @ 17:56:21
URL: http://fridano.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0