stressigt för mig iallafall

Jag ska komma på nu vad jag önskar mig av min moster i julklapp, brukar alltid vara enkelt att önska sig men iår är det jättesvårt. Varför? Det vet jag inte. De blir antagligen någon parfym eller presentkort. Men de har jag ju fått de senaste åren. Förra året fick jag en parfym. Men vad ska jag önska mig!?    Jag sitter här hemma, och lyssnar på radion. Min syster kom in och undrade om jag tagit tuggumi, vilket jag inte har gjort för jag har råd att köpa mina egna. Var hos erica idag vi lyssnade på lite saker och jag blev medlem på funbeat! Kul kul. Men nu är den sidan jättekonstig...
Aja nu ska jag kila iväg, men vi ses:)

oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0