Snart prov...

Jag har snart prov, ush. Men mötet gick bra, missade 2 timmar och 40 minuter. Inte så  bra, men jag missade tydligen ingenting.
Nu har jag prov i 1:a världskriget, och Mellantidskriget. Kan mycket om 1:a men inte om mellantidskriget. Hoppas att det går bra, för jag får inte ha omprov på detta prov eftersom jag är borta och praoar på dagis 3 dagar nästa vecka, Och sen har jag två prov varje vecka fram till jul. Not so god.
Jag ska verkligen försöka kolla vilka filmer det är som går på söndag nästa vecka på bio! Malin ville det nämligen. Får se ska hinna köpa en sak innan jag ska till knattarna och jag vill gärna prata med Jonna för hon är snäll:). De är alla där.




Ha en bra dag och kväll allesammans! jag ska få göra mitt prov på datorn, men på min skoldator lyxigt vah?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mellankrigstiden heter det, inte mellantidskriget

sopa

2008-11-05 @ 16:05:30

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0