pluggar so

Nu sitter jag och pluggar till ett so prov imorgon, egentligen har jag inte tid med att skriva här i bloggen. Men det gör jag endå, är på en annan dator därför kan jag inte lägga upp någon bild som jag har tagit själv. Men jag googlade och fick fram denna bild

Det är väldigt mycket snö överallt nu. Jag hatar verkligen snö, för man får bara munsår och blir förkyld. Jag ska ha knattarna idag, vi ska se på film. Vilken film vet jag inte ännu, men de blir nog en rolig barnfilm eftersom åldern på våra knattar är 6 - 9 år.

Har du 6 - 9 åringar som kanske vill ha kul på onsdagar, vi bakar, vi leker, vi pysslar och framförallt är våra andakter väldigt mysiga, isåfall kan du kontakta vällingbyförsamling St:Thomas och fråga efter Jonna som är vuxen ledaren för knattarna och miniligan!


Ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0