måndag.

jag och micha hade en tävling, att vara uppe hela natten vi skulle smsa varje kvart. Men vid 3.05, skrev micha att vi hade ledarutbildning imorgon och de kan vara bra att vara pigg, jag sov bara 3,5 timmar  inatt. Men jag är hyffsatt pigg!  Jag ska fixa med michas bloggdesign idag i kyrkan, ska ta massor av kort. Vi ska kanske se bee movie som jag har med mig

Ska bli trevligt. Jag har haft två timmars bild idag, sjukt kul verkligen. Sen jobbig engelska och svenska. Haha jaja de var inte så intressant direkt. Men nu ska jag nog dra vidare, men jag skriver mer när jag kommer hem från ledarutbildningen.
Lindas blogg
Michas blogg

Ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0