in jonna´s office

Nu sitter jag på Jonnas kontor, men jonna är inte här hon är någon annanstans, så jag passar på att skriva kort om dagen.

  • Kom till prao 07.30
  • 9.00 gick vi ut och dagisbarnen fick leka av sig.
  • vid 11 gick vi in och jag och ett barn hade dukat
  • 12- 13 hade jag rast så jag satt och fikade med de andra personalen
  • Slutade 14.00
  • Gick upp till kyrkan
  • Nu skriver jag det här.

När jag skulle gå så sa jag ju såklart hejdå till alla och personalen ville att jag skulle komma tillbaka eftersom jag tydligen har varit så duktig! Det är ju alltid kul att höra. Men ett barn började nästan gråta men nu ska jag hjälpa erica!

ofn


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0