Ha en superbra tisdag!

Godmorgon!


Det blev inge gå-upp-tidigt-och-plugga morgon för mig inte. Jag behövde verkligen sova, sov väl i 6 timmar.  Till frukost blev det bara mjölk och flingor, orkade inte äta mera. Jag har verkligen börjat tappa aptiten!
Idag ska jag först till skolan på styrelsemöte (för er som inte vet så är jag ordförande), sen ska jag ha vanliga timmar i skolan tills 11.45 då har jag ett annat möte (möte med skolans styrelse). Sen ska jag hem och plugga till Islam provet jag har på torsdag. Väldigt kul. Jag hade ett so prov förra veckan, och veckan innan det med, och nu den här veckan! Inte jättekul, men man får bita ihop! Nej nu är jag jättestressad, ska gå 7.15 eftersom  bussarna krånglar och kan ej komma sent till mötet. Men de är lustigt de där, så fort det kommer snö så står det stora rubriker i tidningarna, " Snö-Kaos i Sverige" eller på tunnelbanan "Tågen försenade pga snö"   det på tunnelbanan hände mig i lördags. Jag tycker inte det ska vara en så stor grej, vi vet att de kommer snö i ungefär en vecka per år (iallafall de senaste åren) men vi är inte förberedda? Sverige är roligt, såfort de är över 25 grader eller snö då är det kaos i stockholm. Nu ska jag gå och fixa mej i det sista.

Ha en bra dag!



Dagens outfit :

Kravmärkta jeans  från JC
Vit tishirt från HM
Min nya stickade kofta från HM
Min nya mössa från HM
Min everestjacka från stadium (vilken av alla tre ska jag ta?)

Min kofta

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0