gårdagen

Jag kom till kyrkan vid typ halv sju lite senare, :). Där var Cornelia, jess, malin, mathias, eric, sen kom det inga på aslänge. Men efter ett tag kom micha å jeanette, det var trevligt. emma julia niki och mickan kom nästan samtidigt som august, jonny hade typ sovigt aslänge haha. Men men. Minns inte riktigt vilka som var där men men. Såg nyss telefonräkningen 896:- helt sjukt men men jag ringer rätt mycke men asså inte så mycke och typ alla jag känner har tele2 men inte micha haha å henne smsar jag knappt med eller ringer.. Aja man måste väl betala?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0