fuck playahead.se

medlem: JNS banna mig för jag skickade några BC med:
Vem vinner valet? Nått mer också. Men helt sjukt?! Jag gjorde inget fel. Nu är jag bannad en vecka ?! Aja fuck playahead!



Lite mer om pea!
För att ha lite status (silver vip) 10 kr
lite mer (guld) 30 kr
mest (platina) 50 kronor.

Och om man vill skicka broadcast kostar det 3 kr, men man kan inte sätta in endast 3 kronor! Utan man måste köpa på sms 50 kr för 37.50 peadollar. Eller ringa in för 20 kr då får du 15 peadollar. Helt sjukt är sur och missnöjd med playahead. Ush.

Kommentarer
Postat av: amanda

kan du länka bloggtoppen till mej i min blogg tack? :)

2008-11-04 @ 16:49:26
URL: http://sanbao.blogg.se/
Postat av: Jen

usch då de lät ju inge kul!

2008-11-04 @ 16:56:55
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0