TEXTEN, TA ÅT ER!

Ja vad ska man säga egentligen?

Den här texten tillägnar jag alla som huggit mig i ryggen den senaste veckan. Ni vet vilka ni är.

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring

Det fanns en vänskap men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut

Och du som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet du när du ser mig
Jag gav upp för länge sen

Det är att leka med eld om du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen


Helsingfors kyrka är så mycke finare än någon annan kyrka!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0