Pappa blir nog jätteglad!

FjällrävenDagens köp vart en ny fjällräven som är svart och skitsnygg. Och nej det är absolut inte den där fjortismodellen ush. Det är en som jag inte minns namnet på än men ni lär få se bild senare på den.

När jag stod där och provade canada goose jackor så blev jag ju såklart kär i en för 6000:- och jag la undan den för att pröva en fjällräven på naturkompaniet. När jag satte på mig jackan (som jag sen köpte) så kände jag vilken kvalité skillnad jackorna var! Mycket mer jacka för pengarna hos fjällräven. Det hela slutade på 5000:-. Gud så jag längtar tills vintern kommer haha. Men den kommer nog snart.

Eftersom jag åker till egypten snart kommer Sveriges väder endå bli för kallt så då kommer jag kunna använda den hehe. Nu ska jag läsa min svenska bok och plugga lite handel. Har ju prov på fredag! Ush.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0