Ny dag, Ny rutin!


Har alla sovit bra?
Självklart har jag sovit ännu bättre än er, jag menar, det är ju mig vi pratar om! I alla fall så är det hus i helvete just nu. Jag och syster bråkar hela tiden våra föräldrar lägger sig i och vad började allt med? Jo en vinterjacka haha! Eftersom jag har hittat en i K:FEM så vill jag ju självklart ha den, och den är ganska tunn men solklart värt det. Men jag köper den inte om inte pappa betalar då letar jag efter en annan i K:FEM, hatar stadium HM när det gäller vinterjackor, för ALLA har dom. Ush, nej därför köper jag hellre lite dyrare som inte alla köper. Det kostar att ligga på topp, inte för att jag har märkt av det! Idag ska jag åka om drygt en timme och väntar bara på att den övriga familjen ska lämna mig ensam hemma. På tal om boende, ja det stämmer jag letar en lägenhet för jag kan inte bo hemma, jag är ju endå 16 år, man måste ta ansvar!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0