Foton

Godmorogon alla vänner och ovänner!
Igår skulle jag ha lagt in dessa bilder men eftersom klockan blev över tolv valde jag att se en film och sen lägga mig. Men imorse när jag vaknade fixade jag till bilderna jag tog igår. Idag ska man försöka plugga och fotografera lite.
Höres senare, men nu kommer bilderna!


Alice, morbor / mosters katt är fett svår att fota men men ...

När jag kom tillbaka till stugan så tog jag tillfället i akt och fotade!

Fast det blev dåligt väder så...




... jag gjorde en kopp te.

Till efterrätt på kvällen fick vi detta, kladdkaka och jordgubbar



sen tittade jag på kossorna!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0