Tydligen inte

Nu har jag äntligen tagit vaccin mot fästingar. Eftersom jag hade grunden så behöver jag ta det igen om 3 år, alltså innan jag tar studenten! Trevligt.
En normal väntetid på svea vaccin är ca 20 min från de man kommer in till man kommer ut. Men inte för oss, vi fick vänta mer än 1 timme. Men för mig gjorde det inte så mycket eftersom man kopplar av när man väntar, för då är man lixom fast där och kan inte säga hur lång tid det tar.




Nu borde jag plugga till mitt kemiprov som jag har imorgon, men jag gör nog det efter middan.


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0