Träning..


  • Leta fram bilder / usb minnen så Benke och kyrkan får sina bilder nästa vecka!
  • Sortera bilderna i olika högar som, sportåpåsk konfirmation etc
  • Träna tennis, ush vill inte men men...
  • Göra klart vickans design och ändra om i en detalj i http://toveap.blogg.se s design som blev klar förra veckan!
  • Plugga, eller om jag gör det imorn hm.. vet inte faktiskt
  • Kanske jogga är osäker eftersom jag ska spela tennis


Inatt så somnade jag med mina glasögon på mig... Inte bra eftersom höger "pinne" var helt sne vid 5 då jag vaknade av tvn som stod på. Men det var bara att trycka tillbaka men jag blev endå fett rädd då jag inte har några andra bågar.
Lite bilder från igår (inte Johan längst upp till vänster som är min syssling den är tagen förra helgen)


Kommentarer
Postat av: mickan

wowowowooo med i en kändisblogg ;) hih

2009-05-09 @ 10:06:15
URL: http://minaela.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0