TENNIS!

Hej alla sura/glada.

Om en timme ska jag åka till min träning som jag inte ens vill gå på. Det är nämnligen tennis. Jag vet inte varför jag inte gillar det för förut älskade jag det. Men på sista tiden har det inte gått så jättebra för mig dels för att man har haft en hel del att tänka på och att min pappa verkar vilja att jag ska spela tennis mer än vad jag själv vill. Jag erbjöd mig att hjälpa till med veden idag i hopp om att få slippa tennisen, dock fick jag inte det, eftersom jag inte fick skippa tennisen så orkade jag inte hjälpa till med veden heller.

För ett år sen var jag kanske inte jätteduktig men iallafall bra och gillade det jag gjorde på tennisen så mycket att jag ville få pappa att bygga en grustennisbana på landet i hälsingland. Inte de gick heller så jag kunde inte spela mycket i somras heller då dom inte har några banor på landet.

Eftersom jag har sjukt ont i armen efter sprutan borde jag inte träna eftersom jag inte kan röra vänster arm så mycket och den använder man i backhand´s och i många andra slag. Att min tränare skriker så fort man gör fel är inte alls kul och det är inte en bra motivation att få skäll så fort man gör fel. Fast vad ska man göra?

Min träning slutar tolv och innan jag är hemma är den ett vilket suger eftersom jag ska iväg runt två tiden och innan det ska jag hinna:
- Duscha
- Äta lunch
- Fixa mig
- Köpa ostbågar... :D


Fast om jag slår ihop lunchen i alvik och köpa ostbågar så kommer jag nog kunna hinna med det. Fast orkar man köpa lunch på ute för att ta med sig till tunnelbanan? Nej jag tror inte det så jag äter nog en snabb lunch hemma istället.

Adios amigo så hörs vi sen.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0