HEJSAN SVERIGE

Nu är det äntligen söndag och man får börja  blogga igen. Jag har verkligen saknat att berättat vad jag har gjort men och andra sidan så har det varit skönt också!
Min nya design, den kommer upp ikväll för den är verkligen inte klar än på några timmar.

Nu ligger man i sängen efter en trevlig kväll igår. Kvällen igår bjöds på släktträff och resturang besök. Nina Söderquist som var med i talang 08, melodifestivalen iår och mycket mer kom också till resturangen. Det var ganska kul att se faktiskt, för när man blir känd så brukar dom ofta flytta ner till storstockholm eftersom alla jobb finns där..

nej nu väntar en supergod frukost! Höres


En kinesisk staty på Dragon Gate



Ingången till Dragon Gate Resort Spa!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0