Foton

Igår löd min och min mammas konversation så här:

Mamma - När ska du upp imorgon?
Jag - Klockan sju tror jag dårå?
Mamma - Nej jag undra bara, men jag väcker dig.

Jag - Så jag slipper ställa klockan då eller? =)
Mamma - Ja det slipper du!

Imorse vaknade man halv nio och jag kom en timme försent imorse. Inte bra alls men jag missade dock bara idrotten hah. Mitt svenska prov såg bra ut och min uppsats såg också bra ut. Nu har jag fotat en del och ska snart städa hela huset.
Nu är det bara 1 fredag kvar innan skol avslutningen och tiden går ju faktiskt jättefort nu, skönt. I nästa vecka ska jag försöka komma i tid till varje lektion... Tror jag hehe =).

Nu ska jag sova lite innan jag städar!



Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0