Citylife is my style

Nu har jag varit hemma jättelänge utan att blogga. Det känns verkligen jätteskönt att jag slipper känna pressen att uppdatera vad jag gör åt er. Även om jag gärna vill att ni ska kunna veta det mesta om vad jag gör så vill jag ju självklart ha lite privatliv.
Läkarbesöket gick jättebra, eftersom jag inte vill säga anledningen till att jag går hos en så får det bli min hemlighet tills vidare! Jag arbetar för fullt med min nya design som är jätte avancerad, men jag har skola att sköta så det får ta sin tid, men jag ska satsa att vara klar till helgen. Veckan innan sista skolavslutningen i grundskolan. Nästa vecka kan man börja säga "sista gången vi har det här ämnet, sista torsdagen eller sista långa dagen med klassen".
Det ska bli skönt och gå vidare till gymnasiet, hitta sig själv, förändra sig och bli en bättre människa. Men nu måste jag lägga mig för att komma upp i tid imorgon då jag ska på bio och luncha med styrelsen!



två outfits idag,
outfit 1 : Vit-Grön kofta H&M, V-ringad svart Emilio MQ
Outfit 2 (se nedan på bilden) Blå skjorta MQ V-ringad svart Emilio MQ 

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0