ÄNTLIGEN HEMMA!

Nu sitter man i bilen och åkte just förbi Arlanda.
Min weekend uppe i hälsingland har varit grymt bra, man har fått vila ut inför de 2 veckorna i skolan som är kvar. ( Är det inte mer?!)
Funderar på att byta om designen lite ikväll då jag är sjukt trött på den här... Vi får se hur vi gör, men den jag har klar är snygg men ändå inte riktigt klar ännu!
Nu ska jag packa ner datorn och läsa lite i min bok som vi ska läsa ut till nästa vecka i svenskan... (eller var det tills den här... hmm)

vindruvor i cola!


Kommentarer
Postat av: sofia

tolkr det?

skojjar du?

hur ska man tolka det då????

2009-05-25 @ 09:12:54
URL: http://goodngone.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0