Vilken mat!

GODMORGON!

Igår så kom vi hem från La Famiglia vid nio tiden. Men vad vi gjorde när vi kom hem det kommer jag till sen!

Resturangen var verkligen jättetrevlig. Till förrätt tog jag Chetta Tomato, det var grillat bröd med vitlöksmarrinerade tomater, dock var det för många tomater på mackan! Ett helt berg.
Inte klaga, för det var gott samt att man åt upp allt.

Till varmrätt tog jag kolgrllad oxfile med vitlökssmör. Det roliga med La Famiglia var att potatisen inte ingick, utan att det var en extra kostnad på 25 :-. Jag tog den medium stekt för Well Done blir alldeles för tort enligt min smak.
!
Glada eller ej så  fick vi betala notan också, den var inte billig! Men om jag ska vara ärlig så var det lätt värt pengarna, och kommer defenitivt gå dit igen.

∷ av fem prickar! Bra betyg!

sen kom vi hem, men det berättar jag mer om efter mina prov samt mina 8 ärenden idag!
Slutar 9.30 så det är skönt.
Ha det bra!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0