Om du vill ha vänskap, var en vän



Är det vänskap när ens vän håller på att dissar en men när den behöver dig så är man dens bästa bästa vän? Jag har svårt att tolka det hela, men jag är otroligt less på att vara andra hands val för jag behöver verkligen inte sånna vänner som förväntar sig att jag ska höra av mig (självklart ska jag det, men inte bara jag). Eftersom det finns vänner som också slutar svara på sms / samtal / knappt hälsar, nej sånna vänner behövs inte om det inte finns en anledning! Varje person har någon de verkligen skulle göra allt för, som inte skulle göra samma sak för mig tex. Men om man är en äkta vän så stannar man, men hur lång tid ska man orka stanna kvar?  Det är dagens funderingsfråga.

Slutsats:


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0