NEJ!

Nu ska jag sluta äta onyttigt och sluta unna mig saker (fika, onödiga köp såsom kläder, teknikprylar osv). Jag ska helt enkelt köra att jag lever lite fattigare under ca 4 veckor och spar mer. 50% av alla pengar jag spar kommer jag direkt skänka bort för då har jag gjort en god gärning för svenska folket. Dock fyller jag år om 15 dagar och då kommer det ju bli en del presenter samt annat. Men det får lösas.



Är det inte sjukt att ben Jerrys kostar 50:- ? En Cartedoor är minst lika god för 30 kronor. Sjukt jag vet.. Men nu ska jag till sjukhuset ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är utmanad!

http://neliaa.blogg.se/2009/march/en-utmaning-om-dagen-ar-bra-for-magen.html

2009-03-07 @ 16:55:57
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0