När man drabbas, det är då man ger...

Godmorgon mina trogna läsare!

Först måste jag tacka över att mina hundratals läsare är kvar även om jag inte uppdaterat det bästa på sistone. Eftersom min mamma ligger på sjukhus som ni vet, har jag inte orkat blogga så mycket. Men nu är det så att mamma är inne över helgen och har förmaksflammer (ett hjärtfel) sen igår hittade dom något mer fel. Senare idag ska jag till sjukhuset och  hälsa på mor min.

Jag är anhörig till en med hjärt och lung fel och ska självklart donera pengar varje månad till forskning. Men det är väl när en anhörig eller en vän får ett sånt här fel man börjar tänka i andra banor, det är nog då man börjar donera pengar.  Därför vill jag att alla borde donera en slant varje månad, de räcker med kanske en 50 kronor varje månad så skulle forskningen gå mycket bättre och 50 kronor är inte mycket men det kan räcka med kanske en 20-lapp. Men glöm inte, ge din gåva IDAG!

Jag ska börja med ca 100 kronor i månaden vilket ger 2400 1200 :- (jag måste kolla igenom alla siffror innan jag publicerar) om året. Inte mycket alls, men det är en bra början.


http://www.hjart-lungfonden.se




Det är lördag och mina trogna läsare vet att jag ska strax spela tennis, och jag är sjuk, vilket inte är bra men jag vill spela och det är värt det!

Hörs senare idag.

Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

jag donerar också pengar till hjärt-lungfonden då min bror har hjärtfel!

2009-03-07 @ 12:13:36
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Cornelia

1200 per år, förlåt det är naturaren i mig... <3

Hoppas din mamma blir bättre snart!

2009-03-07 @ 12:21:34
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Okej vad jobbigt, men om du behöver prata finns jag här. <3

2009-03-07 @ 13:21:58
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0