jag var irriterad, nu är jag sur

Nu sitter jag hos Helena och väntar på att klockan ska bli halv nio då mitt prov börjar, önska mig lycka till!
Jag kollade nyss med nordea och då kommer tydligen pengarna från företaget imorgon istället för idag... SKUMT, men det var bara för att det var segt i deras nätverk eller nått sånt sa dom... Sur det är jag, men jag hoppas på att Julle ska ge mig mina 50 kr då kan jag äta ute ikväll på donken.. De får väl gå... haha.
Fast inte de är heller säkert, undrar om man kan gå till nordea och be dem om att sätta in pengarna tidigare??


snart börjar provet, :) '
Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hoppas provet gick bra! :D

2009-03-25 @ 15:55:57
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0