I DON'T REALLY CARE IF I SEE YOU AGAIN

Godmorgon!
Nu är det verkligen morgon, hela helgen har jag varit hängig, haft ont i kroppen och knappt orkat gå upp för trappan. Men så är det inte idag nej!
För vet ni vem som fyller år idag, ASTRID OCH JAG! Så grattis till oss båda två hon blir sjutton och jag sexton 12.07.
Eftersom jag inte har önskat mig så mycket blir man självklart fundersam när det ligger ganska många paket och kuvärr i garderoben haha.

Min rubrik  "I DON'T REALLY CARE IF I SEE YOU AGAIN" är riktad mot en person, en falsk och extremt ytlig person. Som jag verkligen inte vill träffa igen, men det kommer jag nog inte heller. Vilket känns asbra! Kände att jag var tvungen att förklara detta!

Nu på förmiddagen ska jag öppna paket och göra La O Tårta som alla tycker om och jag ger inte ut receptet, men bjuder gärna någon gång på tårta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tårta låter smaskigt! ;P

Och du, jag kommer faktiskt ihåg att jag lovat dig en tårta. Den kommer, jag vet inte riktigt när bara. Men nån dag blir det! :) Hoppas att det varit en superdag!



Stort grattis igen på din sweet-16-dag! :)



Kramar

Malin

2009-03-22 @ 21:45:37
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0