Helgen jag saknar

Alla har vi väl helger vi saknar väldigt mycket. Den helg jag saknar som mest nu iallafall är Drakudden. På vårt andra läger var alla i gruppen "torsdagsgruppen" ganska så tajta. Vi skulle prata om döden och mycket annat kul. Hela den helgen var en av de bättre helgerna! En som är värd att tänka på i 5 - 10 minuter. Kanske är det inte lägret man tänker på, utan alla man var med som man faktiskt hade väldigt bra kontakt med. Om några veckor ska årets torsdagsgrupp konfimera sig, nu efter det här lägret kommer säkert alla sitta och skriva deras konfirmations önskelistor. Det gjorde iallafall jag och några till.

Jag har själv sett årets konfirmander, och ser en skillnad i den gruppen. Dom verkar ha mer sammanhållning! Man blir glad av att se hur dom kan sitta vid samma bord innan konfträffarna!

Så var det inte i min grupp, rvi hade svårt att sitta vid samma bord väldigt länge faktiskt. Nu börjar man sakna hela gruppen faktiskt, och en återträff? Nej, de blir det nog inte! Speciellt när man kanske har kontakt med 2 - 3 personer haha.


Här är en bild på sovhuset på Drakudden.

Kommentarer
Postat av: Robin

Coolt! Drakudden där har jag också varit, fast de va ett tag sen. :P

2009-03-14 @ 16:09:14
URL: http://robinansdre.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej :)

Hemma igen efter en helg där ute.

Vi har haft en superhelg, tycker jag :)

Hoppas att du har haft det hemma också..?



Kram

2009-03-15 @ 19:05:22
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0