FILM

Efter att ha städat och pluggat massor av saker. Okej inte massor men lite. Så kom mina föräldrar hem från coop tror jag, och dom hade handlat mat (såklart va handlar man annars på coop?) . Dom hade även med sig en present till mig, eller kanske hela familjen men strunt samma. Quantum Of Solace 007, och den filmen har jag inte sett än. Har du sett den? Isåfall vad tyckte du om den?



Så nu ska man väl se filmen och bara ta det lugnt vilket verkligen behövs efter den här konstiga veckan. Nästa vecka är också lite konstig. Det är veckan innan påsklovet, (över påsk skulle jag ha varit i Egypten som blev inställd pga mammas operation) så jag får se vad som händer då. Hade verkligen sett framimot att åka bort och ta det lugnt. Sen kan väl de fina hotellet vi skulle ha bott på lockat ganska rejält. Men nu blir det en svennson påsk iår. Jag tror moster och morbror kommer ner och hälsar på om inte mamma orkar åka upp till landet.

Aja, ska inte tycka synd om mig men visst är det lite trist att vara i sverige ? Lixom det händer ingenting här hah, kan väl erkänna att jag är trött på Sverige nu.
Speciellt när det nästan är April och det är snö på marken!?!? Vad är det här egentligen, det ska vara vår vid mars redan...


Kommentarer
Postat av: Yaassee

När jag såg den på bio i november tkt jag det var den bästa bond filmen, shiit mkt ation men den var väldigt kort tråkigt någ... men den var jätte bra :)

2009-03-31 @ 18:11:26

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0