en fråga via mail

Hej Oskar.
Din blogg har blivit ganska känd nu, du syns på listor som blogtoplista och lite till. Men hur kommer det sig att du har få kommentarer? Enligt en statistik jag mätt på en hemsida så har du i snitt 210 unika besökare varje dag.
Mvh
Lena


Heej Lena.
Oj, vad kul det har jag kanske tänkt på att min statistik stiger och stiger varje dag. Men anledningen till att jag inte har så många  kommentarer är för att jag inte accepterar alla kommentarer, sen varför jag inte gör det är en annan fråga.  Att kalla mig känd är helt helt fel. Jag anser inte mig själv som en kändis men självklart kan man vara känd på olika sätt, men enligt mig nej.

Har du en fråga maila till :
[email protected]

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0